Bosutów B2Ujęcie zlokalizowane jest w miejscowości Bosutów, w zlewni rzeki Prądnika; składa się z jednej studni B-2 o głębokości 45 metrów. Wody podziemne pobierane są z utworów kredowych.
Pobór wód podziemnych::
• w ilości maksymalnej na godzinę: 35,5 m3/h,
• w ilości średniego dobowego: 630 m3/d,
Ujęcie to wspomaga ujęcie wody Bibice i zaopatruje w wodę następujące miejscowości: Boleń, Bosutów. Woda z tego ujęcia jest uzdatniana celem usunięcia ponadnormatywnej zawartości żelaza.
Ujęcie to jest całodobowo monitorowane przez pracowników PUK Zielonki Sp. z o. o. poprzez zdalny system monitoringu i sterowania. Jest to wykorzystanie najnowszych technologii do kontrolowania ujęcia wody oraz poziomu wody w zbiornikach. Rejestruje nie tylko stan wodomierzy zlokalizowanych przy ujęciu, ale także ciśnienie wody i natężenie przepływu. System ten umożliwia podgląd rozbioru wody. Pozwala także na ocenę czy ilość wyprodukowanej wody jest wystarczająca do zapewnienia potrzeb mieszkańców gminy w różnych porach dnia czy roku.

 

Monitoring Bosutów B 2

 

Zgodnie z art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków PUK Zielonki Sp. z o.o. prowadzi stały monitoring jakości wody i dokonuje kontrolnych badań wody. Aktualne wyniki analizy bakteriologicznej i składu fizykochemicznego próbek wody pobranej z ujęć wody przedstawiamy poniżej:
Ogólne badania - pobierz plik (*.pdf)
Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie - pobierz plik (*.pdf)

KONTAKT

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych 

w Zielonkach Sp. z o.o.,

Siedziba: Węgrzce ul. Forteczna 3
32 - 086 Węgrzce

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
tel: 12 286-32-35, 12 285-02-61
fax: 12 306-70-09

 

Godziny pracy zakładu:

  • Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Sobota, niedziela i święta: Nieczynne
  • Całodobowe zgłaszanie awarii: 12-285-02-61, 12-286-32-35.
  • W celu zgłoszenia awarii poza godzinami pracy, po usłyszeniu sygnału prosimy o pozostawienie nagrania na automatycznej centrali z podaniem swojego imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu bądź miejsca awarii oraz z krótkim opisem zdarzenia. Po zakończeniu połączenia należy oczekiwać na kontakt inżyniera dyżurnego, który nastąpi z numeru zastrzeżonego. Informujemy, że awarie usuwane są w trybie całodobowym, jednak dokładny czas interwencji jest uzależniony od liczby otrzymanych zgłoszeń, rodzaju i skali awarii. UWAGA! aby skutecznie zgłosić awarię, należy skorzystać z numeru niezastrzeżonego oraz dezaktywować w swoim telefonie funkcję odrzucania/blokowania numerów zastrzeżonych, w przeciwnym razie inżynier dyżurny nie będzie w stanie skontaktować się z osobą zgłaszającą awarię.
  • W razie wystąpienia problemów technicznych z telefonicznym zgłaszaniem awarii, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na  adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Subskrypcja e-mail

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ W MAŁOPOLSCE

IBO

TAURON EKO PREMIUM

GRY DLA DZIECI

herb large