Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych 

w Zielonkach Sp. z o.o.,
Siedziba: Węgrzce ul. Forteczna 3
32 - 086 Węgrzce
NIP 945-18-38-218; 

REGON 351535114
KRS 0000119996 - Sąd Rejonowy w Krakowie Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Prezes: mgr Łukasz Rudzki

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

tel: 12 286-32-35, 12 285-02-61
fax: 12 306-70-09

Zgłaszanie stanu wodomierzy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Godziny pracy zakładu:

  • Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Sobota, niedziela i święta: Nieczynne
  • Całodobowe zgłaszanie awarii: 12-285-02-61, 12-286-32-35. 
  • W celu zgłoszenia awarii poza godzinami pracy, po usłyszeniu sygnału prosimy o pozostawienie nagrania na automatycznej centrali z podaniem swojego imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu bądź miejsca awarii oraz z krótkim opisem zdarzenia. Po zakończeniu połączenia należy oczekiwać na kontakt inżyniera dyżurnego, który nastąpi z numeru zastrzeżonego. Informujemy, że awarie usuwane są w trybie całodobowym, jednak dokładny czas interwencji jest uzależniony od liczby otrzymanych zgłoszeń, rodzaju i skali awarii. UWAGA! aby skutecznie zgłosić awarię, należy skorzystać z numeru niezastrzeżonego oraz dezaktywować w swoim telefonie funkcję odrzucania/blokowania numerów zastrzeżonych, w przeciwnym razie inżynier dyżurny nie będzie w stanie skontaktować się z osobą zgłaszającą awarię.
  • W razie wystąpienia problemów technicznych z telefonicznym zgłaszaniem awarii, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na  adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prezes zarządu przyjmuje interesantów w poniedziałki  w godz. 13:00-14:30 i w środy w godz. 09:00-10:30 po wcześniejszym ustaleniu terminu i podania tematu spotkania w sekretariacie.

Załatwianie spraw:

 

sekretariat, dziennik podawczy

Małgorzata Łukaszyk, Magdalena Kuś

wewn. 21

sporządzanie umów z Odbiorcami usług

Marta Grudnik
wewn. 25

fakturowanie i reklamacja faktur, rozliczenia z odbiorcami

Katarzyna Wcisło
wewn. 24

     sprawy księgowe, informacje o zadłużeniu, windykacja zadłużenia     Marzena Kramarz
    wewn. 31

wykonywanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, uzgadnianie projektów sieci, obiektów i przyłączy.

Barbara Hłodzik

wewn. 28

wykonywanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, uzgadnianie projektów sieci, obiektów i przyłączy, odbiory techniczne przyłączy i sieci wodociągowych/kanalizacyjnych.

Wacław Bednarz
wewn. 29

wykonywanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, warunki na subliczniki, odbiory subliczników, odbiory techniczne przyłączy i sieci wodociągowych/kanalizacyjnych.

Grzegorz Suder
wewn. 30

sporządzanie warunków technicznych i informacji o możliwości przyłączenia do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.

Karolina Bielecka-Doniec
wewn. 27

   

zgłaszanie awarii, eksploatacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

Marcin Calik
wewn. 38

Kamil Czesak

wewn. 37

Inspektor d/s GiS, inspektor ochrony danych osobowych                   

Grzegorz Bednarz
e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dojazd MPK S.A Kraków liniami aglomeracyjnymi:

 

KONTAKT

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych 

w Zielonkach Sp. z o.o.,

Siedziba: Węgrzce ul. Forteczna 3
32 - 086 Węgrzce

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
tel: 12 286-32-35, 12 285-02-61
fax: 12 306-70-09

 

Godziny pracy zakładu:

  • Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Sobota, niedziela i święta: Nieczynne
  • Całodobowe zgłaszanie awarii: 12-285-02-61, 12-286-32-35.
  • W celu zgłoszenia awarii poza godzinami pracy, po usłyszeniu sygnału prosimy o pozostawienie nagrania na automatycznej centrali z podaniem swojego imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu bądź miejsca awarii oraz z krótkim opisem zdarzenia. Po zakończeniu połączenia należy oczekiwać na kontakt inżyniera dyżurnego, który nastąpi z numeru zastrzeżonego. Informujemy, że awarie usuwane są w trybie całodobowym, jednak dokładny czas interwencji jest uzależniony od liczby otrzymanych zgłoszeń, rodzaju i skali awarii. UWAGA! aby skutecznie zgłosić awarię, należy skorzystać z numeru niezastrzeżonego oraz dezaktywować w swoim telefonie funkcję odrzucania/blokowania numerów zastrzeżonych, w przeciwnym razie inżynier dyżurny nie będzie w stanie skontaktować się z osobą zgłaszającą awarię.
  • W razie wystąpienia problemów technicznych z telefonicznym zgłaszaniem awarii, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na  adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Subskrypcja e-mail

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ W MAŁOPOLSCE

IBO

TAURON EKO PREMIUM

GRY DLA DZIECI

herb large